O mnie

Moje zdjęcie
Witam wszystkich! Rozgośćcie się,a ja w tym czasie opowiem Wam o mojej pasji jaką jest makijaż.

środa, 30 lipca 2014

Makijaż fioletowo-żółty. Sleek

Hej, wszystkim :)
Dawno mnie tu nie było, bo w moim życiu wiele się działo. I szczerze powiedziawszy nie miałam ani czasu, ani ochoty na tworzenie nowych makijaży. Ale w końcu wzięłam się w garść i coś tam zmalowałam paletkami Sleek'a. Pod zdjęciami przedstawię listę użytych kosmetyków. A teraz zapraszam do obejrzenia makijażu :)









Użyte kosmetyki:
Cienie:
-Sleek-paleta Bad Girl- cień Twilight
- Sleek- paleta Curacao- cień Screwdriver
- Sleek- paleta Acid - cienie pierwsze z pierwszego i drugiego rzędu ( różowy i fioletowy)
- Sleek- Storm- cień matowy beż



3 komentarze:

  1. Prześliczny makijaż! Uwielbiam takie kolorki! Będę do Ciebie zaglądać, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://rajkozaczka.blogspot.com/

    P.s. Następny makijaż też cudo, masz śliczną powiekę i cerę, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kreska. Przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń