O mnie

Moje zdjęcie
Witam wszystkich! Rozgośćcie się,a ja w tym czasie opowiem Wam o mojej pasji jaką jest makijaż.

czwartek, 2 października 2014

Kolory ziemi

Cześć!
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam makijaż w kolorach ziemi, wykonany głównie cieniami Manhattan Intense Effect. Mam ich parę (dokładnie przedstawię je w kolejnym poście, który będzie o nowościach kosmetycznych do makijażu) i bardzo je lubię. Zdjęcia, niestety, nie uchwyciły w pełni kolorów, ale mam nadzieję,że mimo wszystko, spodoba Wam się mój makijaż. 

Lista kosmetyków użytych do wykonania makijażu:

*Twarz:
-Podkład-Rimmel, Weak Me Up, 100 Ivory
-Róż-Wibo, z jedwabiem i wit. E, 1
-Korektor-Maybelline,Affinitone, 01 Nude Beige

*Oczy:
- Manhattan Intense Effect, kolor Bubble Tea
- Manhattan,Multi Effect, 12N Pina Colada
-e.l.f, Essential Waterproof Eyeliner Pen
-Lovely,Curling Pump Up Mascara

Makijaż:












Pozdrawiam,
Daria

2 komentarze: