O mnie

Moje zdjęcie
Witam wszystkich! Rozgośćcie się,a ja w tym czasie opowiem Wam o mojej pasji jaką jest makijaż.

środa, 22 października 2014

Kolorowe smoky eyes

Hej, wszystkim!
Jakiś czas temu wykonałam kolorowe smoky eyes. Makijaż pasuje do właścicielek ciemnych tęczówek, które wybierają się na imprezę ;)
Bazowałam głownie na paletach Sleek. W ogóle moje makijaże powstają przeważnie dzięki tej marce, a to dlatego, że bardzo ją lubię. Cienie jak dla mnie są świetne, na dodatek za niewielką cenę. Może i trochę się osypują, ale za to są pięknie i mocno napigmentowane.
Jak zwykle mam nadzieję,że makijaż Wam się spodoba ;)


Lista użytych kosmetyków:

*Twarz:
-Podkład-Rimmel, Weak Me Up, 100 Ivory
-Róż-Wibo, z jedwabiem i wit. E, 1
-Korektor rozświetlający-Sephora, Tauche Lumiere, kolor 02, clair light
-Puder mineralny, Lumene, Natural Code, kolor 10, vanilla

*Oczy:
-Eyeliner, Eveline, Liquid  precision, black
Rzęsy:
-Tusz do rzęs, Lovely,Curling Pump Up Mascara, black
-Sztuczne rzęsy,, InterVion, nr 620
Cienie:
-ciemno fioletowy, metaliczny, kolor Twilight, Sleek, Bad girl
-fioletowy, metaliczny, Sleek, The orginal
-turkusowy, metaliczny, Sleek, The orginal
-pigment MAC, Antique gold
-glitter MAC, Reflects purple duo
Dolna powieka:
-Color Tatoo 24h, Tenacious teal, Maybelline
-cień zielony, Hocus Pocus, Sleek, Arabian nights


Makijaż:

















2 komentarze: