O mnie

Moje zdjęcie
Witam wszystkich! Rozgośćcie się,a ja w tym czasie opowiem Wam o mojej pasji jaką jest makijaż.

niedziela, 9 listopada 2014

Słoneczny makijaż

Cześć, wszystkim!
W tym tygodniu nie chciało mi się za dużo bawić makijażem, a to co dziś Wam przedstawię, to niestety, tylko chwilowy napad weny i chęci. Na mnie najwyraźniej jesienna szaruga też nie ma dobrego wpływu ;) Makijaż jest w ciepłych kolorach, dominuje żółte złoto, więc może tak chciałam przywrócić odrobinę słońca.
Poniżej jak zwykle lista użytych kosmetyków i parę zdjęć. Dajcie znać czy Wam się podoba :)



Lista użytych kosmetyków:

*Twarz:
-Podkład-Rimmel, Weak Me Up, 100 Ivory
-Róż-Wibo, z jedwabiem i wit. E, 1
-Korektor rozświetlający-Sephora, Tauche Lumiere, kolor 02, clair light
-Puder mineralny, Lumene, Natural Code, kolor 10, vanilla

*Oczy:
- Eyeliner, Eveline, Liquid  precision, black
-Tusz do rzęs, Lovely,Curling Pump Up Mascara, black
- Manhattan,Multi Effect, 12N Pina Colada
- Sleek, Sunset, kolory:  3,4,5,8



*Usta:
- Błyszczyk, Wibo XXL Efekt Lip sensation, nr 4


                               



Makijaż:













4 komentarze:

  1. Prześlicznie :) Jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam prawie wszystkie twoje makijaże na blogu i mam jedną uwagę - powinnaś robic też zdjecia z otwartymi oczami, patrzac na wprost. Wtedy można zobaczyć jak makijaż oczu wygląda rzeczywiście, bo na zamkniętych/przymkniętych nie ma się tego wyobrażenia i każdy wygląda dobrze ;> oprócz tego makijaże wykonujesz bardzo profesjonalnie, widać że to lubisz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę, na pewno postaram się nad tym popracować :)

      Usuń